Monday, March 26, 2007

Ferie i Sør!


Hallo. Ja det var lenge siden. Nå er jeg da på ferie, mens de andre er på skolen:D. Er i Grimstad med mine venner fra mitt studieår i Grimstad. Her har jeg hatt det kult, men reiser hjem til Stavanger i kveld. På lørdag så ble jeg rimelig full å husker lite, våknet bare til en lapp ved siden av meg der det sto "Husk å slå av ovnen når du steker deg mat" Glad jeg ikke var den siste hjem den natta:s Men, men...
Ja å da skal jeg til Stavanger i kveld, å iløpet av den neste uka så skal jeg:
Hjelpe bestemor, surfe, klatre, drikke å kjøre pappa sin nye fancy bil:D
Men nå tror jeg det er på tide å stå opp her på sørlandet, der det er sol å fint vær:)

4 comments:

iD. said...

om du lure, så er det ganske så fint i vest også:D og i københavn var det også vår vår og vår. eg elskar våren!
heime er eg og=)

Eva said...

Believe it or not, det er faktisk fint i øst også! Vi får vente i spenning til Ida drar til finnmarksvidda og kan rapportere fra nord :P

Haha, velkommen til klubben, hadde ovnen her på fullt til 11-12tiden dagen etterpå en gang etter en fuktig kveld.

Anjah said...

Her er det som Eva sier fantastisk vær! Litt overskyet i dag, så jeg har på meg genser, men har gått i tskjorte et par dager ja.. Digg! Gleder meg til du kjem tilbake jeg mister Torsnes!

Petitzo said...

Haaper jeg ikke driter meg ut og glemmer aa skru av komfyr.
Gass er skumle greier :-)