Tuesday, February 20, 2007

Premieren er satt!!!


Ja da var premieren og premiere festen over, å jeg må bare si at det er den beste dagen derpå jeg har hatt:D Terningkast 6 av www.hil.no, venter fortsatt i spenning på hva GD kommer til og gi. Tror jeg skal leve lenge på Afterski sketsjen min altså:D Men alle i revyen har vert toppers, vi har jobbet hardt å lenge og etter bokstavelig talt blod, svette og tårer har vi ordnet et kanonsjow for publikum. Det er fortsatt to dager igjen og se revyen på så det er bare og løpe å kjøpe billetter (førstkommende onsdag og fredag). I dag er første fridag på mange uker så jeg ligger i senga her kl 15 å bare slapper av, blir film og Saiyd Ali i kveld ja, å på an igjen imårå me revy.

3 comments:

Marie Haakstad said...

10 poeng til deg og alle dere andre for revyen - den var kjempebra!

terningkast 6 fra meg å!

iD. said...

så bra bra bra terningkast:)
håpe eg får sett den på freddan!

Marie Haakstad said...

DU har blitt tatt i blogge-sisten! gå inn på min blogg for å lese reglene!