Sunday, October 7, 2007

Ny vri på livet!


Heisann kjære lesere!!!

Da skal jeg oppdatere denne velkjendte bloggen til selveste Håvard, og det vil si;
MEG!
Ja, hvor skal jeg begynne. Lenge siden jeg har skrevet nå kan du si:P hehe.
La oss begynne med sommer, da tok jeg dykkerlappen, noe som er noe av det kuleste
jeg har gjort noen gang! Det var bare helt fantastisk!
Så begynte jeg på andre året film og fjernsynsvitenskap igjen ja.
Å nå driver jeg å klatrer, å det er også fantastisk kult! bør prøves!

Min nye vri på livet lurer dere? Vurderer faktisk å reise til Tyrkia neste semester, noen ting må fortsatt ordnes opp inne i hodet mitt før jeg helt har bestemt meg:)

Å sånn ellers, ingenting nytt egentlig. Eller... Jeg har startet
en Teatersport "klubb" på skolen som heter SpHiLopp, der jeg er leder
vi skal ha sjow på bingon den 15 november, å være modeller på modelsjow
på fretex den 1 november på Kulturnatt. Oppfordrer alle til å se på!!!

Skal prøve å bli flinkere til og oppdatere bloggen... LÅVER!!!

Hei å hopp SpHiLopp
Håvard!!!! :D

3 comments:

Marie Haakstad said...

Hurra for at du har oppdatert bloggen din. lover å følge spent med! :D

Tone said...

eg e mektig imponert! to say the least.

Eva said...

Applaus! :)